Fokus på hela värdekedjan på Lexits årliga kundmässa
”Årets mässa blev vår bästa hittills”, säger mässgeneralen och försäljningschefen Svein Lauritsen.

Fokus på hela värdekedjan  var temat, när skandinaviska Lexit Group i slutet av januari höll sin årliga mässa för kunder och samarbetspartners. Platsen den här gången var Felix Conference Center på Aker Brygge i Oslo.

Lexit skriver i ett pressmeddelande att årets mässa blev en succé för alla inblandade.

”Årets mässa blev vår bästa hittills och vi känner oss priviligierade att år efter år kunna arrangera denna branschdag och samla så många av våra kontakter – såväl nya som väletablerade sedan flera år”, säger Svein Lauritsen, försäljningschef datainsamling och mässgeneral på Lexit Group.

På mässan presenterade Lexit hela sin värdekedja, med fokus på mjukvarulösningar på alla nivåer. Företagets senaste produkt – SAS-konceptet – väckte stort intresse hos många av gästerna, som också fick möjlighet att testa produkten live och se den i bruk.

”Det var en dag med många frågor – både akademiska och sociala – och med mycket positiv feedback från besökarna”, säger Svein Lauritsen.


JERRY PETTERSSON

Editor - Sweden
JERRY PETTERSSON
jerry@packnews.com

Publicerad: 2019-02-13

TAGGAR (Obs! Klicka på en tagg för att få fram fler artiklar inom det området!)
Etikett/Märkning Konferenser och mässor Lexit Märknings- & Etiketteringsutrustning Mässor Norge Övrigt

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Hitta med Nordens största sökmotor riktad mot förpackningsbranschen:
ETIKETTEN I FOKUS
ETIKETTEN I FOKUS
FÖLJ OSS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Hitta alla förpackningsbranschens viktiga mässor och händelser!
FÖLJ OSS PÅ FACEBOOK