NINE förstärker med varumärkesstrateg

Svenska innovations- och designbyrån NINE, där BillerudKorsnäs är huvudägare, förstärker sin stab med Carl Johan Lindgren, som ska utveckla NINE:s erbjudande inom varumärkesstrategi och positionering. 
Carl Johan Lindgren har en bakgrund från reklambyrån Kreation samt strategisk produktvarumärkesutveckling och prissättning på Volvo Cars och marknadsföring och förändringsarbete på bland annat The Coca Cola Company. Han blir nu huvudansvarig för huvudägaren BillerudKorsnäs, som tillika är en av NINE:s största kunder.


NINE:s huvudskontor ligger i Stockholm. Byrån har idag 21 anställda och bland kunderna märks även storföretag som Arla, Carlsberg. m fl.


Jerry Pettersson

Editor - Sweden
JERRY PETTERSSON
jerry@packnews.com

Publicerad: 2013-08-28

TAGGAR (Obs! Klicka på en tagg för att få fram fler artiklar inom det området!)
Business Övriga Övrigt Personal

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Hitta med Nordens största sökmotor riktad mot förpackningsbranschen:
ETIKETTEN I FOKUS
ETIKETTEN I FOKUS
FÖLJ OSS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Hitta alla förpackningsbranschens viktiga mässor och händelser!
FÖLJ OSS PÅ FACEBOOK