...
Raflatac lanserar uppfräschad hemsida

Finska etikettmaterialtillverkaren UPM Raflatac har lanserat en nydesignad hemsida (bilden) med fräschare utseende, bredare innehåll och förbättrad produktinformation.
”Vi har lyssnat på våra kunder och utvecklat vår webbplats så den tillgodoser deras behov. Fokus har lagts på att göra all information om våra produkter och tjänster maximalt lättillgänglig”, säger Sari Raunio, chef för DigiCenter hos UPM Raflatac.


Innehållet på den nya hemsidan erbjuder en omfattande och uppgraderad produktinformation om Raflatacs självhäftande etikettmaterial. Besökare på hemsidan kan också se regionalt specifika produkter och det finns nedladdningsbara pdf-filer som är tillgängliga via en nydesignad och effektiv produktsökning.

UPM Raflatac skriver i ett pressmeddelande att den nya webbplatsen visuellt speglar företagets tekniska kompetens och lyhörda kundservice. Gränsnittsdesignen för den nya hemsidan gör dessutom att den automatiskt anpassar sig efter vilken typ av datormedia – stationär, laptop eller mobil – som kunden använder vid varje enskilt tillfälle.

Förutom engelska är hemsidan också tillgänglig på sju andra språk: kinesiska, franska, tyska, italienska, polska, ryska och spanska.

Hemsidesadressen är som tidigare: www.upmraflatac.com


Jerry Pettersson

Editor - Sweden
JERRY PETTERSSON
jerry@packnews.com

Publicerad: 2014-02-25

TAGGAR (Obs! Klicka på en tagg för att få fram fler artiklar inom det området!)
Business Etikett/Märkning Förpackningsmaterial Marknad Övriga Övrigt

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Hitta med Nordens största sökmotor riktad mot förpackningsbranschen:
ETIKETTEN I FOKUS
ETIKETTEN I FOKUS
FÖLJ OSS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Hitta alla förpackningsbranschens viktiga mässor och händelser!
FÖLJ OSS PÅ FACEBOOK