DuPonts Cyrel-produkter blir dyrare

DuPont Packaging Graphics, som ingår i globala kemi- och polymerkoncernen DuPont, meddelar att man från den 3 november kommer att höja priserna på produkter, som säljs under varumärket DuPont™ Cyrel®.
Prisökningarna gäller alla produkter i Cyrels flexografiska system, inklusive fotopolymerklichéer och sleeves samt olika förbrukningsmaterial. Prisökningarna blir på cirka 10 procent, men kan variera beroende på produkttyp.


DuPont Packaging Graphics firar i år 40-års jubileum och är en ledande leverantör av såväl digitala som konventionella flexoklichéer. I Cyrel-konceptet ingår digitala klichémaskiner, klichéer, sleeves, efterbehandlingsprodukter, mm. mm.


Jerry Pettersson

Editor - Sweden
JERRY PETTERSSON
jerry@packnews.com

Publicerad: 2014-10-10

TAGGAR (Obs! Klicka på en tagg för att få fram fler artiklar inom det området!)
Business Marknad Maskin och Utrustning Prepress

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Hitta med Nordens största sökmotor riktad mot förpackningsbranschen:
ETIKETTEN I FOKUS
ETIKETTEN I FOKUS
FÖLJ OSS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Hitta alla förpackningsbranschens viktiga mässor och händelser!
FÖLJ OSS PÅ FACEBOOK